BH Telecom poziva sve zainteresovane strane – pojedince, fizička lica ili timove sastavljene od dva ili više fizičkih lica, te pravna lica – da se prijave za odabir saradnika za zajednički razvoj inovativne aplikacije: Aplikacija za obradu i upravljanje sponzorskim/donatorskim programima.

 

I Aplikacioni proces

Da biste se kvalifikovali za učešće u ovom Javnom pozivu potrebno je:

  1. Pregledati Generalne zahtjeve za funkcionalnostima aplikacije, koji su sastavni dio ovog poziva.
  2. Najkasnije do 04.04.2025. potrebno je popuniti aplikacionu formu i u predviđeno polje za dokumentaciju unijeti link ka lokaciji na kojoj su dostupni sljedeći dokumenti:
    – Viziju arhitekture aplikacije (generalni koncept aplikacije);
    – Sastav tima, uključujući kompetencije članova;
    – Portfolio ranijih projekata na kojima su članovi tima radili.

 

II Proces selekcije

Korak 2.1. Radionica za pojašnjenje funkcionalnosti

  • Datum: Najkasnije 15 dana od isteka roka za popunjavanje aplikacione forme
  • Lokacija: Telecom showroom, Branilaca Sarajeva 8 ili putem video konferencijskog poziva.
  • Vrijeme: 16:00 – 18:00h.

Svi aplikanti koji pravovremeno popune aplikacionu formu i dostave tražene dokumente biće pozvani na radionicu, gdje će im biti detaljno predstavljeni zahtjevi i očekivanja u vezi s funkcionalnostima aplikacije.

Korak 2.2. Pitching sesija

BH Telecom će, nakon radionice, organizovati pitching sesiju, na kojoj će moći učestvovati isključivo aplikanti koji su prisustvovali radionici i prethodno e-mailom potvrdili svoju namjeru za dalje učešće. Sve relevantne informacije o ovom koraku biće saopštene tokom radionice.

  • Datum: Najkasnije 15 dana od održavanja radionice
  • Lokacija: Telecom showroom, Branilaca Sarajeva 8 ili putem video konferencijskog poziva.
  • Vrijeme: 16:00 – 18:00h

Na pitching sesiji, aplikanti će predstaviti:

  • Tim i ključne članove tima (ime, relevantno iskustvo, prethodni uspjesi);
  • Predloženo rješenje i kako ispunjava tražene zahtjeve, te samostalno predložene inovativne funkcije;
  • Viđenje komercijalnog potencijala softvera i poslovnog modela, procjena veličine tržišta i potencijalne konkurencije, Go-To-Market strategija;
  • Tehničku izvedbu;
  • Planiranu metodologiju razvoja rješenja;
  • Vremenski okvir za isporuku funkcionalnosti (roadmap);
  • Procijenjene troškove razvoja usklađene sa dinamikom isporuke;

Kriteriji ocjenjivanja:

Predložena rješenja ocjenjivaće tim BH Telecoma prema jasno definisanoj metodologiji, koja će biti dostavljena svim aplikantima koji najave učešće na pitching sesiji, najkasnije sedam dana prije njenog održavanja. Evaluacija će obuhvatiti sljedeće kriterije:

  • Funkcionalnost, kvalitet, inovativnost, provodivost i komercijalni potencijal rješenja;
  • Procijenjene ukupne troškove razvoja;
  • Spremnost na sufinansiranje razvoja kroz rad ili novčana sredstva (do maksimalno 50% procijenjenih ukupnih troškova razvoja).

Korak 2.3. Utvrđivanje rang liste projektnih prijedloga

Najkasnije 15 dana nakon održavanja pitching sesije, BH Telecom će svim učesnicima dostaviti rang listu predloženih rješenja, sastavljenu na osnovu ukupnog broja osvojenih bodova, uz mogućnost uvida u rezultate.

 

III Proces pregovaranja i odabira partnera za saradnju

Korak 3.1. Definisanje konačnih zahtjeva za funkcionalnosti

Na osnovu inputa sa pitching sesije BH Telecom definiše konačne funkcionalne zahtjeve, uzimajući u obzir prijedloge svih učesnika, te dokument dostavlja na adrese tri kvalifikovana prvorangirana aplikanta. Ukoliko je broj kvalifikovanih aplikanata manji od tri onda će dokument biti dostavljen svim kvalifikovanim aplikantima.

Korak 3.2. Poziv za pregovore i pregovaranje

Zajedno s definisanim konačnim zahtjevima za funkcionalnosti, aplikantima će biti upućen poziv za pregovore o saradnji. Uz poziv će biti dostavljeni i kriteriji na osnovu kojih će se vršiti konačni odabir jednog partnera za realizaciju rješenja.

Korak 3.3. Odabir saradnika

Po završetku pregovora, a u skladu s definisanim kriterijima, BH Telecom će odabrati jednog partnera za zajednički razvoj proizvoda. Svi aplikanti koji su učestvovali u pregovorima biće obaviješteni o konačnoj odluci, uz mogućnost uvida u rezultate i obrazloženje izbora.

Korak 3.4. Formalizacija saradnje i početak realizacije

Nakon završetka selekcijskog procesa, BH Telecom će sa odabranim partnerom definisati naredne korake, uključujući detalje o dinamici saradnje i formalizaciju ugovora. Odabrani partner i BH Telecom pristupiće ugovaranju uslova saradnje, nakon čega će zvanično započeti zajedničku realizaciju projekta.


Napomene:

I Partnerstvo na zajedničkom razvoju Proizvoda

Partnerstvo između BH Telecoma i odabranog saradnika podrazumijeva zajednički razvoj proizvoda uz jasno definisane obaveze i prava obje strane, kako slijedi:

  • Zajednički doprinos razvoju – BH Telecom i saradnik aktivno učestvuju u razvoju proizvoda kroz angažman rada i/ili ulaganje resursa. Resursi mogu uključivati radnu snagu, finansijska sredstva, usluge, materijale ili opremu potrebnu za razvoj proizvoda.
  • Prava na korištenje i dalji razvoj – BH Telecom i saradnik su saglasni da proizvod razvijen kroz zajednički rad može biti slobodno korišten za vlastite potrebe od strane obje strane bez ograničenja. To podrazumijeva da:
    – Oba partnera imaju pun pristup izvornom kodu proizvoda;
    – Svaka strana može neometano koristiti, prilagođavati i dalje razvijati proizvod za vlastite potrebe bez ograničenja ili zavisnosti od druge strane.
    Ova odredba će biti sastavni i obavezni dio ugovora.
  • Eksploatacija i komercijalizacija – BH Telecom i saradnik će putem ugovora definisati preostala prava i obaveze u vezi s komercijalnom eksploatacijom proizvoda, uključujući modele prodaje, distribucije i licenciranja prema trećim licima.

 

II Razmatranje i integracija predloženih rješenja

BH Telecom će, na osnovu inputa sa pitching sesije, definisati konačne funkcionalne zahtjeve, uzimajući u obzir prijedloge svih učesnika. Ideje i sugestije iznesene tokom pitching sesije mogu poslužiti kao inspiracija za dalji razvoj proizvoda i unapređenje rješenja. BH Telecom zadržava pravo da koristi opšte koncepte i smjernice proizašle iz diskusije, bez obaveze naknade, pri definisanju i razvoju konačnih funkcionalnosti proizvoda.

 

III Učešće radnika BH Telecoma

Radnici BH Telecoma se mogu prijaviti na ovaj poziv, s tim da se razvoj aplikacije realizuje izvan radnog vremena.


Ovaj poziv predstavlja jedinstvenu priliku za zajednički razvoj inovativnog ICT proizvoda koji će unaprijediti poslovanje mnogih korporacija i donatora u segmentu upravljanja sponzorstvima i donacijama. Radujemo se vašim prijavama i idejama!

Za dodatna pitanja, obratite nam se putem kontakta navedenog na našoj web stranici: www.bhtechlab.ba ili na info@bhtechlab.ba.